2016 - sommerkoloni Idre

Velkommen til siden om vores sommerkoloni 2017 med klubben som går til Idre Fjäll.

Som lovet på vores møde madag, vil der her på siden komme lidt brugbar informationer om vores koloni, samt lidt nyttige links.

Er jeres kolonifolder bortkommet så kan i hente en ny her

Siden opdateret mandag 27. juni kl. 23:00

Nyt fra kolonien.

Efter en lang dag i bussen, endte vi på en fin campingplads, som lå lige ned til en dejlig badesø. Trods den lage dag i bussen, var der slet ingen brok - men alle var da glade da vi ankom. Vi fik sat teltene op, og så var det en tur i søen for at koble af. Desværre havde vi ikke tænkt på at der ville komme ca. 10.000.000 knots ved 21 tiden. Det er der flere af medlemmer som pt. stadig bære præg af. Næste morgen var de satans konts ikke fløjet videre, så det var bare at hive telene ned og hurtigt op i bussen og videre til et sted hvor vi kunne spise morgenmed. Ved middagstid kom vi til Mora, hvor vi holdt pause, mens vi lige så hvordan man lavede Darlahestene. Derefter var det igen op i bussen og så fuld fart frem til Idre, hvor vi var ved 15:30 tiden.

Kort efter ankomst var bussen tømt for ting, og hytterne indtaget fik vi besøg af en ligge gruppe ren'er som roligt gik forbi ude på vejen.

Aften blev brugt på afslapning samt at se lidt fodbold.

Mandag:

Ved 8 tiden var alle oppe, og efter lidt morgenmad, smuttede vi i hallen, hvor der blev spillet en times fodbold. Efter frokost skulle vi op og klatre i trætoppene. 4 medlemmer nåede endda en tur i poolen inden aftensmaden. Resten af aften blev brugt på hygge og fodbold.

Billeder fra turen kan ses ved at klikke her

Se vores tidligere koloni sidder:

2013 - Sommerkoloni til Prag, Tjekkiet[klik her]

2014 - Sommerkoloni Berlin (klik her)